Pàgines

dimarts, 18 de març del 2014

Tote pel parc

bag to the park · bossa pel park

El millor moment del dia, és quan recullo els nens de l'escola,...tornar a veure aquelles carones que tot el dia hem menjaria a petons,...no ser del cert el que ells explicarien d'aquest moment,...perquè el primer que hem diuen és "vull berenar", ni petons, ni hola mama, re,...la gana els apreta i volen berenar i córrer de nou a jugar,...que feliços

water instead · l'aigua a mà
Per aquest moments vaig dissenyar aquesta bossa, similar a una "Tote bag" però amb els compartiments per l'aigua i les coses més imprescindibles per mi,...les claus, el mòbil i,....mocadors, i dit i fet,...

practical bag for everyday · bossa pràctica pel dia a dia

sketches · esbossos


La vaig dibuixar, llavors els patrons bàsics sobre paper, ja que és de base el·lìptica, per distribuir les ampolles d'aigua als extrems i una àmplia zona central per la teca i alguna joguina. Llavors vaig escollir teles, ben resistents i pràctiques, de tons alegres i vitals com els nens i ... a retallar les peces, i per fi,....a cosir ----- x ----- x ----- .

retail cycle · detall bici
Els últims detalls els vaig decidir al final, el brodat de la bicicleta, les marques que donen robustesa a la base,...les nanses,...






El resultat final, m'agrada molt i m'és molt pràctica, ja fa un temps que l'he estrenat i hem va de fàbula, així hem queden mans per jaquetes, més bosses i tota la logística d'extraescolars,...vist així potser hagués sigut millor dissenyar un carret :-)

happy afternoon in the park · feliç tarda al parc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada