Pàgines

dimarts, 13 de maig del 2014

cavallet

my daughter happy · la meva filla feliç

la meva filla, la Jana, te una passió que gaudeix de tant en tant, i la fa molt feliç,... li encanten els cavalls, els viu, els estima, els cuida, els gaudeix, els enten, els disfruta amb la fluidesa d'un got d'aigua a l'estiu.

sweet horse · dolç cavallet
i hem vaig proposar el repte de fer-li un petit amigurumi, d'un cavall, la llana i els colors ja els tenia, de pél marrò, com li agraden a ella. Patrons i tuturials n'hi ha molts, però el repte era fer-lo jo mateixa, DiY a tope,  vaig partir d'un dibuix i el que havia aprés amb altres amigurumis que he fet i....vaig anar modelant i apuntant a la meva ("gruixuda i atepeida") llibreta, tots els passos, punts i voltes que anava fent, ... tot va anar sortint molt bé,...excepte el morricu del cap,...aquest ho vaig desfer un parell de cops i vaig rectificar,...primer massa a m p l e, llavors massa estret,...i al final ho vaig encertar. Si els cavalls ja costen de dibuixar,...imagineu de modelar amb ganxet,...però ho vaig aconseguir!

La Jana un matí abans d'anar a muntar,...es va trobar al costat de l'esmorzar el seu cavallet,...com ella va dir "mama, no podria començar millor el meu dia preferit",...i se'l va endur per compartir-ho amb els seus amics de 4 potes,... ihihihi!!! com riu ella

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada